Jak przygotować się do koordynacji sesji zdjęciowej?
Przygotowanie i koordynacja sesji zdjęciowej może być nie lada wyzwaniem. Na dobre zdjęcia składa się wiele czynników, które na szczęście można przygotować z wyprzedzeniem! Jak
Przygotowanie i koordynacja sesji zdjęciowej może być nie lada wyzwaniem. Na dobre zdjęcia składa się wiele czynników, które na szczęście można przygotować z wyprzedzeniem! Jak
Badania to jeden z ważnych elementów projektowania – zarówno komunikacji marketingowej, jak i użyteczności stron internetowych czy aplikacji. Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) to jedna z…
Na wstępie napiszę, że jest to artykuł skierowany do osób, które zaczynają swoją przygodę z Facebook Adsami. Stan kont reklamowych nowych klientów już nie raz
ARPU, CAC, CTR… marketing jest pełen skrótów i pojęć, które nie zawsze są jasne. Chociaż działam w temacie od 10 lat, wciąż zdarza mi się…
O wirtualnej rzeczywistości robi się coraz głośniej. Portale rozpisują się o jej istnieniu, a wiele marek chętnie podejmuje współpracę związane z trójwymiarowym światem. Czy metaverse może
Nie musimy zaczynać od zera. Mowa oczywiście o reklamie na Facebooku. Jeśli nasze konto jest nowe i nie ma w nim danych historycznych, to będziemy
Rolki na Instagramie szturmem wbiły się na nasze konta. Pojawiają się wszędzie, bez względu na to, czy je oglądasz, czy unikasz jak ognia. Jaki pożytek
Proces projektowy składa się z kilku ważnych etapów. Pierwszy z nich omówiłam w poprzednim artykule. Jeśli nie miałeś_aś okazji się z nim zapoznać, zachęcam do…
Jakiś czas temu pisaliśmy o najczęściej zadawanych pytaniach o marketing w social mediach. Dziś czas wejść w temat nieco głębiej, zostawiając podstawy podstaw za nami.…
Przeprojektowanie strony online to duże i odpowiedzialne zadanie. Mierząc się z wyzwaniem jakim był całkowity redesign istniejącej strony internetowej chcieliśmy zbudować spójny przekaz wizualny przekładający
Okazuje się, że aż 88% użytkowników nie wróci na stronę, która jest niefunkcjonalna i mało użyteczna. Natomiast 85% problemów można rozwiązać za pomocą badań UX.
Dziś rozprawimy się z tematem treści postów w social mediach. A dokładniej rozprawimy się z tym, jak one wyglądają, kiedy publikujemy je w mediach społecznościowych.