Media Społecznościowe dla Twojej firmy
Poprowadzimy media społecznościowe Twojej marki. Zbuduj zaangażowanie i wyniki, dzięki połączeniu nowoczesnych narzędzi i spersonalizowanych strategii.
- Strategia komunikacji.
- Tworzenie postów i grafik.
- Reelsy i TikToki.
- Stories.
- Reklamy.
- Raporty miesięczne.
Jak działamy?
Lata współpracy z klientami z najróżniejszych branż pozwoliły nam stworzyć proces, który umożliwia odpowiednio zdefiniować potrzeby klienta, a następnie zaproponować rozwiązanie.
Jesteśmy blisko naszych klientów i zależy nam na ich sukcesie. Dzięki naszemu zaawansowanemu procesowi Discovery, rozumiemy Twoje potrzeby biznesowe. Wskazujemy kierunek zmian tak, by zawsze byli o jeden krok do przodu. Wierzymy w partnerskie relacje oparte na wzajemnym szacunku i sympatii. Nasz wewnętrzny proces gwarantuje działania zgodne z potrzebami biznesowymi naszych klientów.
Media społecznościowe to nie tylko ładne obrazki i chwytliwe treści. Stworzenie posta, który zbierze dziesiątki komentarzy nie jest trudne, ale co z tego, jeśli nic z nich nie wynika? Odpowiednie prowadzenie Facebooka czy Instagrama powinno przede wszystkim wspomagać realizację Twoich celów biznesowych.
Krok 1 - Pierwszy kontakt
Gdy tylko dostaniemy Twoje zapytanie, zaprosimy Cię na sporządzenie briefu. Podczas około 45-minutowego spotkania porozmawiamy o Twojej marce i jej potrzebach.
Krok 2 - Pogłębienie briefu
Po przeprowadzeniu briefu przeanalizujemy go po naszej stronie. Czasem mogą wynikać z tego dodatkowe pytania, które wyjaśnimy mailowo.
Krok 3 - Propozycja współpracy
Gdy mamy już brief i pełne zrozumienie sytuacji, przygotujemy dla Ciebie propozycje działań. Po zapoznaniu się z naszą ofertą podejmujesz decyzję o rozpoczęciu współpracy.
Krok 4 - Rozpoczęcie działań
Gdy dostaniemy zielone światło na współpracę, zaczynamy działać. Pierwszym etapem jest zbudowanie strategii komunikacji dla Twojej marki. Będzie ona fundamentem dalszej pracy.
Krok 5 - Stałe prace
W trakcie współpracy pozostajemy w stałym kontakcie.
Co dwa tygodnie przygotowujemy harmonogram postów, a po jego akceptacji zajmujemy się publikacją treści w Twoich mediach społecznościowych. Co miesiąc i kwartał prezentujemy szerszy raport i sugestie dotyczące kolejnych działań.
CASE STUDY - CZYLI JAK TO MOŻE WYGLĄDAĆ U CIEBIE:
Jak widzisz, prowadzenie mediów społecznościowych zaczynamy dopiero wtedy, kiedy poznamy Twój biznes i stworzymy podstawową strategię komunikacji. Dlaczego? Zależy nam na tym, aby Twoje media faktycznie wspomagały Twoją firmę, a jest to możliwe dopiero w oparciu o solidne podstawy.
Dla nas marketing jest jak budowanie z klocków. Zebranie odpowiednich elementów i ułożenie ich we właściwych miejscach to kwestia dobrej strategii.
Co mówią nasi klienci.
Jakość, jakość i jeszcze raz jakość! Zdecydowanie polecam. Współpracowałam z kilkoma firmami marketingowymi i jedynie KomuKoncept naprawdę ogarnia dobrze temat.
Współpracowaliśmy z KomuKoncept przy wielu różnych projektach. Od projektowania nowych strategii po planowanie i wdrażanie nowych kampanii marketingowych, jest to niezwykły zespół zdolny do wchodzenia w różne role.
KomuKoncept odradzili mi kilka kosztownych pomysłów na prowadzenie moich mediów społecznościowych i na początku współpracy skupiliśmy się tylko na tym, co było niezbędne dla mojej firmy.
Zaufali nam.
Potrzebujesz pomocy z marketingiem?
Skontaktuj się z nami.
Porozmawiajmy o tym, co w Twojej firmie wymaga najszybszych działań.
Zapewniamy:
- wysyłkę oferty dopiero wtedy, kiedy zrozumiemy Twój biznes
- modułową ofertę
- doświadczenie w marketingu B2B i B2C
- bliski kontakt z top managerami
- consultingowe podejście
- znajomość marketingu i technologii.
Aleksandra Dzwierzyńska
Head of Social
ola@komukoncept.pl
Michał Opydo
Managing Director
michal@komukoncept.pl