Skuteczny Content Marketing dla Firm Technologicznych
Możesz prowadzić firmę technologiczną z sektora B2B lub B2C; może być ona dużym przedsiębiorstwem jak i małym startupem; może oferować usługi na rynku lokalnym czy…
Możesz prowadzić firmę technologiczną z sektora B2B lub B2C; może być ona dużym przedsiębiorstwem jak i małym startupem; może oferować usługi na rynku lokalnym czy…
W dzisiejszym dynamicznym świecie social mediów i marketingu online, przewidywanie trendów na nadchodzący rok stanowi kluczową część planowania strategii biznesowych. Chociaż przyszłe trendy często pozostają
Tiktok jest aplikacją, która od dłuższego czasu króluje wśród kanałów social media. I nic w tym dziwnego! Jest on świetnym miejscem zarówno dla rozrywki, jak
Reklama online odgrywa coraz większą rolę w dzisiejszym świecie cyfrowym, umożliwiając firmom dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W dziedzinie reklamy internetowej dwie najważniejsze platformy, Meta…
Czy spotkaliście się już z określeniem “content marketing”? Chociaż pewnie dla większości z Was odpowiedź brzmi “oczywiście”, to dziś chciałem przedstawić rozmowę, podczas której na…
Badania to jeden z ważnych elementów projektowania – zarówno komunikacji marketingowej, jak i użyteczności stron internetowych czy aplikacji. Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) to jedna z…
ARPU, CAC, CTR… marketing jest pełen skrótów i pojęć, które nie zawsze są jasne. Chociaż działam w temacie od 10 lat, wciąż zdarza mi się…
Jakiś czas temu pisaliśmy o najczęściej zadawanych pytaniach o marketing w social mediach. Dziś czas wejść w temat nieco głębiej, zostawiając podstawy podstaw za nami.…
Nowy Rok i styczeń to ten moment w roku, gdy zastanawiamy się, co przyniesie nam przyszłość. Często sprawdzamy, jakie kierunki przewidują trendsetterzy. Z tej okazji…
W ostatnich wpisach na naszym blogu pojawiły się pojęcia persony i proto-persony. Dziś opowiemy o nich trochę więcej, o tym po co w ogóle się…
Czym jest komunikacja marki? Składają się na nią wszystkie elementy, z którymi spotykają się nasi odbiorcy w momentach, w których stykają się z naszą firmą.…
Jak zarządzać sobą w czasie, kiedy pracuje się w tak wymagającej branży, jak marketing? Na pewno inaczej będzie wyglądała praca freelancerów, inaczej pracowników dużych agencji,