Sześć książek, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności marketingowe

W ramach wspierania Was w akcji #zostanwdomu, przygotowaliśmy, specjalnie na ten czas podsumowanie naszych polecanych książek. Może to właśnie dobry moment, aby po nie sięgnąć?

Bez zbędnego przedłużania – łapcie propozycje polecane przez nasz zespół.

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej M. Young

 

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

 

Na sam początek coś z marketingu – w końcu to nas kręci. Zwłaszcza marketing cyfrowy. Tym właśnie uwielbiamy się zajmować. Dlatego w naszej KomuKonceptowej biblioteczce nie mogło zabraknąć właśnie tej książki. Miles Young, wieloletni dyrektor naczelny Ogilvy&Mather pokazuje coraz szybsze tempo zmian zachodzących w branży. Zajrzyjcie koniecznie do tej książki!

 

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artura Jabłońskiego

 

 

Pisać każdy może… Jeden trochę lepiej, drugi trochę gorzej… – czy nie tak brzmiały słowa starej piosenki? Hmm… 

W każdym razie, ta książka pomoże Wam pisać jeszcze lepsze teksty sprzedażowe. Artur Jabłoński omawia w niej każdy element układanki copywritingowej. My mamy ją zawsze pod ręką. Książkę znajdziecie TUTAJ.

 

Pierwsza pomoc w typografii Hans Peter Willberg i Friedrich Forssman

 

 

Chcecie poprawić współpracę ze swoim grafikiem? Może po prostu ciekawi Was o co chodzi z całą tą typografią?

W takim razie trafiliście idealnie. Książka „Pierwsza pomoc w typografii” pozwoli w szybki i łatwy sposób zapoznać się z najważniejszymi zagadnieniami związanymi z grafiką i typografią. To dobry krok na drodze do poprawienia komunikacji z Waszym zespołem projektowym. 

 

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć Seth Godin

 

 

„To jest marketing” to książka, która wielu osobom zmienia sposób patrzenia na tą dziedzinę. Co ciekawsze, ten całkiem nowy bestseller od Setha Godin w polskiej wersji posiada wstęp napisany przez Jacka Kotarbińskiego.

Niezależnie od tego, czy w marketingu stawiacie pierwsze kroki, czy jesteście starymi wyjadaczami, nie zmarnujecie czasu sięgając po tę propozycję.

 

Włam się do mózgu Radek Kotarski

 

Nie samym marketingiem człowiek żyje. Poszerzając wiedzę, warto dowiedzieć się… jak się uczyć! Zaskoczeni?

Będziecie jeszcze bardziej po przeczytaniu tej książki. Podejrzewam, że również Wy wciąż poszerzacie kompetencje w ramach swojego zawodu. Prawdopodobnie przyswajacie sporą dawkę wiedzy. No właśnie, jak zrobić to efektywnie i tak, aby została w głowie na zawsze? Przeczytajcie więcej o książce tutaj „Włam się do mózgu”.

 

Niesamowita moc kolorów Jean-Gabriel Causse

 

 

„Niesamowita moc kolorów” to książka, która nie do końca wiąże się z marketingiem. Czy aby jednak na pewno?  Sprawdźcie i poszukajcie odpowiedzi na pytanie, czy kolor ma moc?

Według mnie to obowiązkowa pozycja dla każdego, kto myśli o świadomym kreowaniu swojego wizerunku, biznesu i komunikacji.

 

Życzę Wam płynnego czytania i pamiętajcie! #zostanwdomu