Black Friday: 5 porad dla Twojej marki
Powoli zbliża się druga połowa listopada a wraz z nią - Czarny Piątek, czyli dzień szalonych wyprzedaży. Dziś opowiemy trochę o tym, jak możecie wykorzystać
Powoli zbliża się druga połowa listopada a wraz z nią - Czarny Piątek, czyli dzień szalonych wyprzedaży. Dziś opowiemy trochę o tym, jak możecie wykorzystać
Proces design thinking składa się z 5 etapów: odkrywania, definiowania wyzwania, tworzenia rozwiązań, prototypowania i testowania oraz planowania wdrożenia. Zanim jednak zechcesz skorzystać z tej metodologii i rozpoczniesz pracę,…
Nawet jeśli dzięki SEO Twoja witryna pojawia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, współczynnik klikalności może nadal być niski - CTR poniżej 4% oznacza, że
Jak zapewnić sobie spokój ducha w temacie pomysłów na posty na bloga? Wystarczy podejść do tego systemowo, odrobić pracę domową z tego artykułu i mieć
Co mówi użytkownikom nazwa Twojego fanpage'a na Facebooku? Czy od razu komunikuje mu to, co znajdzie w postach? Jeśli nie, warto zastanowić się na całkowitą
W ramach wspierania Was w akcji #zostanwdomu, przygotowaliśmy podsumowanie naszych polecanych książek. Może to właśnie dobry moment, aby po nie sięgnąć?
Kiedy większość mieszkańców przebywa w domach, zamknięte są galerie, teatry, centra kultury, zadajemy sobie pytanie – co teraz?
Ludzki świat wypełniony jest opowieściami, na podstawie których odtwarzamy to, co znamy i co nas inspiruje. W tych wykreowanych przez nas historiach przekazujemy wartości: radość,
Jeśli wejrzysz głębiej, przypatrzysz się, przyczaisz, to znajdziesz dodatkowy, darmowy sposób, dzięki któremu zwiększysz liczbę swoich fanów na Facebooku.
Utrzymanie porządku w nazewnictwie kampanii na Facebooku ma spore znaczenie dla wygody Twojej pracy. Warto poświęcić chwilę swojego czasu na stworzenie własnej struktury, dzięki której szybko…
Pora podsumować ostatnie 12 miesięcy w marketingu kulturalnym. Zaznaczam, że jest to mój subiektywny przegląd kulturalnych kampanii marketingowych.
Nie masz budżetu na kampanie reklamowe na Facebooku, a widzisz w sponsorowanych te ładne formaty, które zachęcają do przejścia na stronę czy podjęcia innej reakcji?