Czym są licencje Creative Commons?
Każdy z nas korzystał kiedyś z banków darmowych zdjęć, filmów, grafik czy muzyki. Większość z tych treści dostępna jest w bezpłatnej formie dlatego, że ich
Każdy z nas korzystał kiedyś z banków darmowych zdjęć, filmów, grafik czy muzyki. Większość z tych treści dostępna jest w bezpłatnej formie dlatego, że ich
Nowy Rok i styczeń to ten moment w roku, gdy zastanawiamy się, co przyniesie nam przyszłość. Często sprawdzamy, jakie kierunki przewidują trendsetterzy. Z tej okazji…
Koniec 2021 roku – czas podsumowań i przemyśleń. Co działo się w świecie digitalu, marketingu? Poprosiłam zespół KomuKoncept o wskazanie, wg nich, najważniejszych wydarzeń.
Jednymi z kluczowych elementów, które pojawiają się podczas tworzenia strategii firmy, budowania założeń i tym podobnych są Misja i Wizja. Chociaż wiele osób spotkało się…
Zastanawiasz się czasem, skąd niektórzy biorą tyle świetnych pomysłów kreatywnych? Jak tworzą logotypy, identyfikacje wizualne, inne produkty? Siadasz przed ekranem komputera lub kartką papieru i……
Przeglądając niezliczone ilości plików, tekstów, zdjęć i grafik w sieci, możemy odnieść wrażenie, że Internet nie należy do nikogo, a z treści w nim zawartych…
W ostatnich wpisach na naszym blogu pojawiły się pojęcia persony i proto-persony. Dziś opowiemy o nich trochę więcej, o tym po co w ogóle się…
Czym jest komunikacja marki? Składają się na nią wszystkie elementy, z którymi spotykają się nasi odbiorcy w momentach, w których stykają się z naszą firmą.…
Jak zarządzać sobą w czasie, kiedy pracuje się w tak wymagającej branży, jak marketing? Na pewno inaczej będzie wyglądała praca freelancerów, inaczej pracowników dużych agencji,
Chociaż samo pojęcie User Experience (w skrócie „UX”) powstało w latach 90-tych, myślenie o doświadczeniach użytkowników spopularyzowało się zwłaszcza w ciągu ostatniej dekady. Wciąż jednak…
Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, jaki przekaz niosą ze sobą kolory? Przemawiają własnym językiem i mają zdolność zmieniania znaczenia, kiedy znajdą się w sąsiedztwie…
Kampanie reklamowe na Facebooku z celem "Pozyskiwanie kontaktów" to świetna droga do zdobycia leadów, które można przekonwertować w lojalnych klientów. Jednak nie wszystkie pozyskane kontakty