Czy wyłączać kampanie Meta Ads na okres wakacji?
Okres letni to czas, kiedy konsumenci wyjeżdżają na zasłużone wakacje, a zakupy oraz usługi schodzą na drugi plan. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy powinni kontynuować swoje…
Okres letni to czas, kiedy konsumenci wyjeżdżają na zasłużone wakacje, a zakupy oraz usługi schodzą na drugi plan. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy powinni kontynuować swoje…
Reklama online odgrywa coraz większą rolę w dzisiejszym świecie cyfrowym, umożliwiając firmom dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W dziedzinie reklamy internetowej dwie najważniejsze platformy, Meta Ads (dawniej…
Statystyk jest w brud, a analizować nie ma komu. Można by tak napisać ;) Tak, to prawda, żyjemy w świecie Biga Data, danych mamy do
Instagram wciąż nie schodzi z czołówki najważniejszych mediów społecznościowych i co rusz proponuje nowe rozwiązania i opcje. Warto być z nimi na bieżąco, gdyż wiele z nich skutecznie wspiera biznesy,…
Jak generować kreatywne pomysły na co dzień? W tym artykule opowiadam o 3 narzędziach, z których często korzystamy, tworząc pomysły na projekty graficzne lub działania
Uwaga: artykuł z twistem. Zachęcam przeczytać do końca. W dzisiejszym świecie, gdzie informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki, ważne jest, aby być krok przed konkurencją i zapewnić swoim…
Czas na Waszą pierwszą, samodzielną kampanię w Meta Ads? Poniższa checklista przeprowadzi Was krok po kroku przez proces tworzenia reklam od ustalenia celów po optymalizację.
Stworzenie skutecznej strategii marketingowej jest niezbędne dla każdej firmy, która chce zaistnieć na rynku i przyciągnąć klientów. W tym artykule przyjrzymy się pięciu wybranym narzędziom,
Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a my wyrywając ostatnie kartki z kalendarza, zastanawiamy się, co wydarzyło się w 2022...
Zanim wkręcimy się w noworoczną trendową karuzelę, zastanówmy się czym są trendy, jak działają i jak mądrze z nich korzystać.
Czy spotkaliście się już z określeniem “content marketing”? Chociaż pewnie dla większości z Was odpowiedź brzmi “oczywiście”, to dziś chciałem przedstawić rozmowę, podczas której na marketing treści…
Czy to koniec pozowania i sztucznego kreowania rzeczywistości w mediach społecznościowych? Czy może kolejna, chwilowa fascynacja...