Tworzymy strony, które napędzają Twój biznes
Estetyczne i zoptymalizowane pod wyszukiwarki.
- Szyta na miarę
- Szybka
- Mobilna
- Zgodna z SEO
- Z dobrym UX
Audyty UX
Strona stworzona z myślą o kliencie zwiększa sprzedaż. Sprawdzimy Twoją pod kątem użyteczności.
Jak działamy?
Systemowo!
Nasz wewnętrzny proces gwarantuje jakościowy produkt zgodny z Twoimi potrzebami biznesowymi.
Strona internetowa to nie tylko ładne obrazki i chwytliwe treści. Nowoczesna witryna to element wspomagający pracę Twojego biznesu i gwarantujący realizację założonych celów biznesowych np. stałego dopływu zapytań ofertowych, rezerwacji, zamówień itd.
Oferujemy przygotowanie i wdrożenie całych serwisów internetowych, pojedynczych stron czy stron docelowych (landing pages). Przeprowadzamy także audyty bezpieczeństwa oraz audyty UX.
Jeśli zajdzie taka potrzeba skonfigurujemy dla Ciebie CMS WordPress lub oczyścimy go ze złośliwego oprogramowania.
Możliwości jest wiele.
Krok 1
W pierwszej kolejności ustalimy zakres potrzeb biznesowych, jakie ma realizować Twoja strona internetowa.
Krok 2
Następnie wyznaczone cele przełożymy na konkretne funkcje strony.
Krok 3
Ustalimy najważniejsze grupy docelowe i przygotujemy modelowe persony Twoich idealnych użytkowników i klientów.
Krok 4
Audyt istniejącej strony lub badanie przeprowadzone w oparciu o dostępne dane, takie jak modele behawioralne person danej grupy docelowej, pomoże nam stworzyć odpowiednie makiety projektowe.
Krok 5
W kolejnej fazie zidentyfikujemy "user stories". Dzięki nim zaprojektujemy architekturę informacji wspierającą realizację Twoich celów w witrynie. Następnie stworzymy pierwsze makiety.
Krok 6
Implementacja projektu, wdrożenie na serwerze produkcyjnym i testy końcowe to kolejny etap realizacji. Nie musi to być jednak koniec naszej współpracy. Często pozostajemy do dyspozycji jako wsparcie techniczne i merytoryczne naszych klientów.
Jak widzisz, siadamy do naszych “tablic kreślarskich” dopiero wtedy, kiedy poznamy Twój biznes i zrozumiemy potrzeby Twoich klientów. Dlaczego? Zależy nam na tym, aby Twoja nowa strona faktycznie wspomagała Twoją firmę (zobacz nasze przykładowe projekty), a jest to możliwe dopiero w oparciu o solidne podstawy. Tego nie zaoferują tanie gotowce dostępne w sieci.
W naszych projektach stron internetowych wspieramy się badaniami użyteczności UX. Okazuje się, że aż 85% problemów związanych z dostosowaniem strony do jej użytkowników można rozwiązać właśnie za pomocą tych badań.
Odpowiedni briefing pomaga w ustaleniu najważniejszych założeń projektowanej strony: jaką funkcję ma pełnić w lejku sprzedażowym, do kogo jest skierowana, jakie są założenia wizualne, inspiracje, jaka jest misja i wizja marki. Każdy z kroków naszego procesu umożliwia nam przygotowanie odpowiednich makiet projektowych oraz przełożenie ich na docelowy design strony.
Ostatnim etapem jest implementacja, testy oraz wdrożenie przygotowanych stron w infrastrukturze klienta - jeśli takiej nie posiadasz to spokojnie, pomożemy pozyskać domenę i serwer dla Twojej nowej strony internetowej.
Co mówią nasi klienci.
Jakość, jakość i jeszcze raz jakość! Zdecydowanie polecam. Współpracowałam z kilkoma firmami marketingowymi i jedynie KomuKoncept naprawdę ogarnia dobrze temat.
Współpracowaliśmy z KomuKoncept przy wielu różnych projektach. Od projektowania nowych strategii po planowanie i wdrażanie nowych kampanii marketingowych, jest to niezwykły zespół zdolny do wchodzenia w różne role.
KomuKoncept odradzili mi kilka kosztownych pomysłów na prowadzenie moich mediów społecznościowych i na początku współpracy skupiliśmy się tylko na tym, co było niezbędne dla mojej firmy.
Efektywna komunikacja.
Jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że jedni klienci wolą pozostać w całkowitej pętli decyzyjnej, podczas gdy inni kluczowe aspekty pozostawiają nam, profesjonalnemu zespołowi web designerów, developerów oraz specjalistów UX (użyteczność i doświadczenia użytkownika).
W naszych projektach wdrażamy również takie narzędzia analityczne jak: HotJar, Mixpanel, Google Analytics, Inspectlet, Google Tag Manager czy Facebook Pixel. Dzięki nim możemy przeprowadzać szereg analiz ilościowych, jak i jakościowych. W tym celu korzystamy m.in z nagrań sesji użytkowników, map ciepła oraz przepływów użytkowników w celu optymalizacji konwersji na stronie.
Zobacz też, jak przeprojektowaliśmy stronę naszego klienta dostarczając narzędzia do skutecznej obsługi pacjentów w razie awarii centrali telefonicznej.