Jak generować kreatywne pomysły w codziennej pracy?
Jak generować kreatywne pomysły na co dzień? W tym artykule opowiadam o 3 narzędziach, z których często korzystamy, tworząc pomysły na projekty graficzne lub działania
Jak generować kreatywne pomysły na co dzień? W tym artykule opowiadam o 3 narzędziach, z których często korzystamy, tworząc pomysły na projekty graficzne lub działania
Stworzenie skutecznej strategii marketingowej jest niezbędne dla każdej firmy, która chce zaistnieć na rynku i przyciągnąć klientów. W tym artykule przyjrzymy się pięciu wybranym narzędziom,
Zanim wkręcimy się w noworoczną trendową karuzelę, zastanówmy się czym są trendy, jak działają i jak mądrze z nich korzystać.
Badania to jeden z ważnych elementów projektowania – zarówno komunikacji marketingowej, jak i użyteczności stron internetowych czy aplikacji. Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) to jedna z metod, z której często…
Jednymi z kluczowych elementów, które pojawiają się podczas tworzenia strategii firmy, budowania założeń i tym podobnych są Misja i Wizja. Chociaż wiele osób spotkało się z tymi sformułowaniami i wie,…
W ostatnich wpisach na naszym blogu pojawiły się pojęcia persony i proto-persony. Dziś opowiemy o nich trochę więcej, o tym po co w ogóle się je robi, jak szczegółowe powinny…
Czym jest komunikacja marki? Składają się na nią wszystkie elementy, z którymi spotykają się nasi odbiorcy w momentach, w których stykają się z naszą firmą. Ma to miejsce zarówno…
O Design Thinking słyszy się coraz więcej, a zainteresowanie tym tematem stale rośnie. Wpisując w wyszukiwarkę internetową hasło “design thinking” znajdziemy tysiące definicji tej metodologii – na blogach,…