LinkedIn Ads – jak efektywnie wykorzystać reklamy B2B?
LinkedIn stał się jednym z najbardziej efektywnych narzędzi reklamowych, szczególnie dla firm działających w modelu B2B. Choć Facebook czy Instagram dominują w sektorze B2C, LinkedIn…
LinkedIn stał się jednym z najbardziej efektywnych narzędzi reklamowych, szczególnie dla firm działających w modelu B2B. Choć Facebook czy Instagram dominują w sektorze B2C, LinkedIn…
Mikroinfluencerzy, kim są i czy warto myśleć o nich jako łączniku między marką a potencjalnymi klientami? Wśród influencerów możemy wyróżnić mikro – i makroinfluencerów, różnią…
W dobie mediów społecznościowych, gdzie wizualna estetyka odgrywa ważną rolę, umiejętność robienia świetnych zdjęć za pomocą telefonu stała się bardzo przydatna.
Instagram nieustannie rozwija swoje możliwości, aby sprostać wymaganiom twórców i użytkowników. Ostatnie innowacje na platformie są szczególnie ekscytujące i mogą znacznie wzbogacić sposób, w jaki..
Internet jest wszechobecny w naszym życiu, a każda generacja korzysta z niego na swój unikalny sposób. Zrozumienie tych różnic jest kluczowe dla skutecznego marketingu, umożliwiając
Spójna estetyka profiluna Instagramie odgrywa ważną rolę w budowaniu silnej marki. Dzięki niej można przyciągnąć uwagę odbiorców, dać się im zapamiętać oraz wyróżnić się wśród
Marki zaczynają dostrzegać potencjał silver influencerów, coraz częściej otwierają się na współpracę z nimi angażując ich w kampanie...
W dzisiejszym dynamicznym świecie social mediów i marketingu online, przewidywanie trendów na nadchodzący rok stanowi kluczową część planowania strategii biznesowych. Chociaż przyszłe trendy często pozostają
Tiktok jest aplikacją, która od dłuższego czasu króluje wśród kanałów social media. I nic w tym dziwnego! Jest on świetnym miejscem zarówno dla rozrywki, jak
Czy to koniec pozowania i sztucznego kreowania rzeczywistości w mediach społecznościowych? Czy może kolejna, chwilowa fascynacja...
Rolki na Instagramie szturmem wbiły się na nasze konta. Pojawiają się wszędzie, bez względu na to, czy je oglądasz, czy unikasz jak ognia. Jaki pożytek