Skuteczna kampania leadowa w branży medycznej
Organizacja realizująca projekty wspierające personel medyczny z Ukrainy, który chce rozwijać się zawodowo w Polsce, zleciła nam przeprowadzenie kampanii leadowej. Jej celem było dotarcie do
Organizacja realizująca projekty wspierające personel medyczny z Ukrainy, który chce rozwijać się zawodowo w Polsce, zleciła nam przeprowadzenie kampanii leadowej. Jej celem było dotarcie do
Dzięki zaawansowanej analityce GA4 i Hotjar zoptymalizowaliśmy formularz kontaktowy, znacząco zwiększając konwersję. Kluczowa odkrycie i związana z nim zmiana znacząco zmniejszyła liczbę porzuceń.
Klient z branży budowlanej zgłosił się do nas z jasnym celem - ekspansją na rynek portugalski. Poszukiwali skutecznej metody dotarcia do dystrybutorów...
Celem kampanii było pozyskanie nowych obserwujących na Facebooku i Instagramie w kilku krajach europejskich.
W 2024 roku nasz klient z branży budowlanej zdecydował się na ekspansję na rynki azjatyckie. Zwrócił się do nas z zadaniem pozyskania...
Wyzwanie Zadaniem było przeprowadzenie kampanii leadowych w branży budowlanej, przy ograniczonym budżecie oraz z precyzyjnie dobraną grupą docelową. Kluczowe było pozyskanie wartościowych kontaktów przy możliwie najniższym…
Producent mebli premium, który oferuje wysokiej jakości meble dla wymagających klientów. Celem prowadzonych kampanii było...
Właścicielki lokalu zwróciły się do nas z zadaniem stworzenia opisów do autorskich koktajli i opracowaniem koncepcji sesji zdjęciowej inspirowanej PRL-em
Po 7 latach od otwarcia przyszedł czas na sprawdzenie komunikacji i ewentualnej zmiany grupy docelowej i jej preferencji.
TJ-Legal to międzynarodowa firma, która pomaga firmom i klientom indywidualnym, którzy pracują poza granicami własnego kraju.
Pilipalili to drinkbar w Tarnowie, który specjalizuje się w autorskich koktajlach. Miejsce wyróżnia się kreatywnym podejściem do klasycznych drinków oraz wykorzystaniem najwyższej jakości składników. Lokal
W branży edukacyjnej B2B, pozyskiwanie wartościowych leadów może być wyzwaniem, zwłaszcza gdy oferta zawiera cenę premium a proces decyzyjny w B2B jest wydłużony. W przedstawionym studium przypadku, celem było…