Powrót do PRL-u – opisy koktajli i koncepcja sesji fotograficznej dla Pilipalili
Właścicielki lokalu zwróciły się do nas z zadaniem stworzenia opisów do autorskich koktajli i opracowaniem koncepcji sesji zdjęciowej inspirowanej PRL-em
Właścicielki lokalu zwróciły się do nas z zadaniem stworzenia opisów do autorskich koktajli i opracowaniem koncepcji sesji zdjęciowej inspirowanej PRL-em
Po 7 latach od otwarcia przyszedł czas na sprawdzenie komunikacji i ewentualnej zmiany grupy docelowej i jej preferencji.
TJ-Legal to międzynarodowa firma, która pomaga firmom i klientom indywidualnym, którzy pracują poza granicami własnego kraju.
Pilipalili to drinkbar w Tarnowie, który specjalizuje się w autorskich koktajlach. Miejsce wyróżnia się kreatywnym podejściem do klasycznych drinków oraz wykorzystaniem najwyższej jakości składników. Lokal
W branży edukacyjnej B2B, pozyskiwanie wartościowych leadów może być wyzwaniem, zwłaszcza gdy oferta zawiera cenę premium a proces decyzyjny w B2B jest wydłużony. W przedstawionym…
KomuKoncept stworzyło stronę internetową dla Competence Game, firmy oferującej innowacyjne sposoby oceny kompetencji w procesie rekrutacji. Strona została oparta na WordPressie z Visual Composerem zapewnia…
Assimilate to prawdziwi mistrzowie budowania zespołów poprzez gry i symulacje. …
Kampania w systemie reklamowym Meta Ads dla klienta z branży wydawniczej. Cele: zwiększenie sprzedaży subskrypcji miesięcznych oraz zakupu pakietów, aktywizacja czytelników w kanałach cyfrowych, zwiększenie…
Lingaro Group to globalna firma oferująca kompleksowe usługi związane z danymi...
Optymalizacja zamawiania e-recept na przeprojektowanej stronie internetowej przy 230% wzroście ruchu. Przeprojektowanie strony online naszego klienta o ugruntowanej marce, było bardzo ważnym i odpowiedzialnym zadaniem.…
Przedstawiamy Wam świetny case kampanii prowadzonej przez KomuKoncept w systemie reklamowym Meta Ads. Cel: pozyskanie leadów B2B dla klienta z branży budowlanej (polski producent dachów,…
Przed Wami case study od A do Z! Zaczniemy od badań, przejdziemy przez strategię i skończymy na social mediach.