Black Friday w branży B2B – konieczność, przesada czy szansa?
Nie lubię rozkazywać klientom ślepej gonitwy za trendami. Nigdy nie zmuszę Was do przygotowania materiału wideo na rolkę, która nie będzie zgodna z Waszym firmowym credo.…
Nie lubię rozkazywać klientom ślepej gonitwy za trendami. Nigdy nie zmuszę Was do przygotowania materiału wideo na rolkę, która nie będzie zgodna z Waszym firmowym credo.…
W świecie biznesu powszechnie powtarzanym, lecz często mylnym, mottem jest „Rób swoje, nie patrz się na innych”. Choć w życiu osobistym może to być wartościowa zasada, w dynamicznym…
Chciałabym w tym artykule napisać o sytuacji, z którą spotykamy się w agencji dość często, mianowicie, kiedy klient przychodzi z potrzebą postawienia i optymalizacji kampanii Meta Ads (lub jakiejkolwiek innej) i jednocześnie…
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu, menedżerowie marketingu i prezesi firm często zmagają się z jednym, palącym problemem: jak sprawić, by zainwestowane środki w marketing przynosiły realne, wymierne efekty? Niejednokrotnie…
Analityka to od lat jeden z najważniejszych elementów profesjonalnego marketingu, chociaż dla wielu “stawianie analityki” znaczy co innego. Dla jednych jest to po prostu zainstalowanie Google…
W świecie, gdzie dane są wszędzie, zaskakująco wiele firm nadal podejmuje decyzje „na czuja”. Tymczasem dobra analityka to nie tylko GA4 i ładne dashboardy – to przede…
W świecie marketingu cyfrowego i sprzedaży jedno jest pewne – dane to złoto. Zbieranie ich to jedno, ale umiejętność analizy i wyciągania wniosków może całkowicie zmienić sposób, w jaki…
Dlaczego kampanie typu lead generation nie mają jednego uniwersalnego przepisu na sukces „Po prostu robimy Meta Ads” – gdyby to było takie proste, każda firma…
Rok 2025 przynosi znaczące zmiany w świecie kampanii leadowych. Sztuczna inteligencja redefiniuje targetowanie, Meta konsekwentnie stawia na wideo, a Google Ads wprowadza nowatorskie formaty reklamowe.
Zebraliśmy 5 kluczowych obszarów, które musisz ogarnąć przed startem kampanii lead generation w 2025 roku...
Branża budowlana jest bardzo pojemnym pojęciem, obejmującym szeroko zróżnicowane usługi zarówno w sektorze B2C, skierowanym do klienta indywidualnego, jak i B2B, opierającym się na kontaktach biznesowych. Mimo…
Twoja strona internetowa działa, ale nie przynosi rezultatów? Masz ruch, ale nie przekłada się to na zapytania ani sprzedaż? Przyczyną mogą być błędy na stronie