5 korzyści profesjonalnej analityki dla Twojego biznesu
W świecie, gdzie dane są wszędzie, zaskakująco wiele firm nadal podejmuje decyzje „na czuja”. Tymczasem dobra analityka to nie tylko GA4 i ładne dashboardy – to przede…
W świecie, gdzie dane są wszędzie, zaskakująco wiele firm nadal podejmuje decyzje „na czuja”. Tymczasem dobra analityka to nie tylko GA4 i ładne dashboardy – to przede…
W świecie marketingu cyfrowego i sprzedaży jedno jest pewne – dane to złoto. Zbieranie ich to jedno, ale umiejętność analizy i wyciągania wniosków może całkowicie zmienić sposób, w jaki…
Dlaczego kampanie typu lead generation nie mają jednego uniwersalnego przepisu na sukces „Po prostu robimy Meta Ads” – gdyby to było takie proste, każda firma…
Rok 2025 przynosi znaczące zmiany w świecie kampanii leadowych. Sztuczna inteligencja redefiniuje targetowanie, Meta konsekwentnie stawia na wideo, a Google Ads wprowadza nowatorskie formaty reklamowe.
Zebraliśmy 5 kluczowych obszarów, które musisz ogarnąć przed startem kampanii lead generation w 2025 roku...
Branża budowlana jest bardzo pojemnym pojęciem, obejmującym szeroko zróżnicowane usługi zarówno w sektorze B2C, skierowanym do klienta indywidualnego, jak i B2B, opierającym się na kontaktach biznesowych. Mimo…
Twoja strona internetowa działa, ale nie przynosi rezultatów? Masz ruch, ale nie przekłada się to na zapytania ani sprzedaż? Przyczyną mogą być błędy na stronie
Media społecznościowe od dawna stanowią nieodzowny komponent skutecznej strategii marketingowej w niemal każdej branży. I choć sektor B2B początkowo traktował je z lekkim dystansem, dziś
Lejek marketingowy to jeden z fundamentów strategii sprzedażowej. Od lat bazujemy na modelu AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), który opisuje podróż klienta od momentu poznania marki…
Nadchodzi kolejna era autentycznego marketingu – Employee Generated Content (EGC). To strategia, w której to pracownicy stają się twórcami treści, budując wizerunek firmy w sposób
Świat mediów społecznościowych nie zwalnia tempa, a 2025 rok przyniósł kolejne zmiany, które wpływają na sposób, w jaki marki, twórcy i użytkownicy korzystają z platform...
W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, reklama internetowa stała się jednym z głównych narzędzi wspierających rozwój biznesu. Bez względu na branżę, firmy coraz częściej decydują się…