Kontekst:
Lingaro Group to globalna firma oferująca kompleksowe usługi związane z danymi, w tym strategię danych, AI, machine learning i transformację cyfrową. Pomagają firmom lepiej wykorzystywać dane do podejmowania decyzji i zwiększania efektywności operacyjnej.
Cele współpracy:
- Zwiększenie świadomości marki i przestawienie unikalnych wartości rozwiązań Lingaro Group w zwięzłej, angażującej formie.
Zakres prac:
- Przygotowanie moodboardu
- Opracowanie scenariusza i planu graficznego
- Animowanie poszczególnych scen
Narzędzia i technologie
Animacja została stworzona głównie przy użyciu zaawansowanych narzędzi z rodziny Adobe.
Proces i komunikacja
Współpraca z klientem przebiegała dynamicznie i efektywnie, głównie poprzez e-maile i WhatsApp. Proces realizacji podzieliliśmy na kilka kluczowych etapów:
1. Inspiracje i kierunki wizualne: Na początku przesłaliśmy klientowi różnorodne inspiracje i propozycje stylistyczne, aby doprecyzować wizję animacji.
2. Scenariusz: Stworzyliśmy wstępny scenariusz w dwóch wersjach, z różnym naciskiem na wartości firmy – zabawę i integrację zespołu vs. osiąganie wyższych wyników.
3. Wstępne grafiki: Po akceptacji scenariusza, przygotowaliśmy pierwsze wersje grafik, które zostały poddane sesjom feedbackowym.
4. Finalna animacja: Następnie przystąpiliśmy do animowania, po czym całość przeszła końcowe sesje feedbackowe i korekty.