Jeśli zastanawiacie się jak będzie wyglądać nasza współpraca, gdy wyślecie nam zapytanie, to jesteście w odpowiednim miejscu. Lata współpracy z klientami z najróżniejszych branż pozwoliły nam stworzyć proces, który pozwala odpowiednio zdefiniować potrzeby klienta, a następnie zaproponować rozwiązanie.
Oczywiście dokładny przebieg różni się w wypadku różnych usług, inaczej będzie wyglądać jeśli będziemy prowadzić media społecznościowe Twojej marki, a inaczej jeśli będziemy dla niej budować stronę www. Poniższa rozpiska to podstawa, fundament tego, jak pracujemy.
Zainteresowani? Czytajcie dalej 🙂
Pierwszy kontakt i rozmowa
Gdy tylko dostaniemy Twoje zapytanie i szybka wymiana maili pokaże, że jest tutaj pole do współpracy, zaprosimy Cię na wspólne sporządzenie briefu. W tym celu najlepiej będzie zdzwonić się na około 45 minut, podczas których porozmawiamy o Twojej marce. To kluczowy moment, w którym dokładnie poznajemy Twoją firmę, co pozwala nam lepiej dostosować strategię marketingową do Twoich wyzwań. Jeśli masz do nas pytania, również chętnie udzielimy na nie odpowiedzi na tym etapie.
Pogłębienie briefu
Po przeprowadzeniu briefu przeanalizujemy go po naszej stronie, co często doprowadza nas do dodatkowych pytań. Wtedy właśnie dokonujemy “pogłębienia” briefu. Czasami w tym celu potrzebujemy zdzwonić się po raz kolejny, a czasami są to tylko proste pytania uszczegóławiające, które można załatwić mailowo.
Propozycja współpracy
Gdy mamy już brief i pełne zrozumienie sytuacji, przygotujemy dla Ciebie propozycje działań. To na tym etapie podejmujesz decyzję o rozpoczęciu współpracy.
Rozpoczęcie działań
Gdy dostaniemy zielone światło na współpracę, zaczynamy działać. Pierwszy okres, który trwa dwa-trzy tygodnie, dzieje się dwutorowo:
- Z jednej strony dogrywamy ostatnie szczegóły takie jak podpisanie umowy, przekazanie odpowiednich dostępów czy materiałów.
- Z drugiej, przygotowujemy podstawową strategię komunikacji Twojej marki wraz z propozycją pierwszych postów. Po jej akceptacji przechodzimy do stałych działań.
Stałe prace
Dbamy o stały kontakt, aby każda decyzja marketingowa była oparta na aktualnych potrzebach i wynikach.
- Co dwa tygodnie przygotowujemy harmonogram postów, a po jego akceptacji zajmujemy się publikacją.
- Raz w tygodniu podsumowujemy ostatnie 7 dni i piszemy o nadchodzących działaniach.
- Co miesiąc przygotowujemy raport z działań.
- Na koniec każdego kwartału współpracy przeprowadzamy spotkanie, w którym podsumujemy dotychczasową pracę i określamy cele na następne miesiące.
- Na koniec każdego roku współpracy przygotowujemy raport roczny – na kilku slajdach pokazujemy to, co udało się osiągnąć (największe sukcesy i wyniki) oraz propozycję działań na przyszłość.